A minap megint teadélutánt tartottunk a lányokkal, ez már egészen bevett szokássá vált nálunk. Mindenki kikérte az általa választott teáját és szépen vártuk, hogy elkészüljön. Eközben mindenki mesélt az elmúlt pár napban vele történt eseményekről és nagy vihorászások közepette meg is érkeztek a gőzölgő teáink. A hatalmas kacagás pedig tovább folytatódott, olyannyira, hogy szinte alig bírtam lehörpinteni az első korty teámat, ugyanis Lili éppen az elég hihetetlen keddi napját mesélte.
Biztosan mindenkivel előfordult már, hogy azt érezte összeesküdött ellene az egész világ, hát így érezte Lili is kedden. Elmesélte, hogy az fogadta reggel, hogy nem működik, a vízforralója, pedig ő aztán minden reggel megiszik egy zöld teát, és a nélkül nem is olyan a napja, mint amilyennek lennie kellene. Miután ezt orvosolta, észrevette, hogy bizony a zöld tea filtere is elfogyott, így fel is öltözött, és mérgében bevágódott az autóba. Eldöntötte, hogy elmegy a sarki boltba és vesz egyet, ekkor azonban az autója hirtelen megállt alatta. Már-már sírva felhívta párját, hogy azonnal csináljon ezzel valamit, mert ő már ma inkább haza megy, és nem csinál semmit, mert minden tönkremegy, amihez hozzáér.
Az autómentés megtörtént, haza is értek, de akkor jött a következő feladat: keresni kell egy autószervizt, ugyanis a cég, ahova eddig hordták autóikat sajnos megszűnt. Lili párja visszament a munkahelyére és kiadta a feladatot Lilinek, hogy mire hazaér, keressen egy szervizt, ahol biztosan elvállalják az autót, és árat is tudnak körülbelül mondani.
Lili a már megszerzett teáját iszogatva el is kezdte bújni az autószervizek széles listáját. Lili nagyon igényes, így el is mesélte, hogy először azt figyelte meg, hogy milyen az adott szerviz honlapja, így esett a választása a metaautoszerviz.hu-ra. Nagyon megtetszett neki, hogy mennyire könnyen kezelhető, átlátható és igényes az oldal. Amint tovább görgetett, látta, hogy az árakról egy külön menüpont van, így könnyedén meg tudta állapítani, hogy milyen összegre számíthatnak, így kipipálhatta ezt a feltételt is.
Mivel az autó hibáját még párja sem tudta megállapítani, így megnézte az elérhető szolgáltatásokat, ahol látta, hogy nagyon széles körű a kínálat. Észrevette azt is, hogy a sok között van diagnosztika is, ami szuper volt számukra, hiszen így nem csak a mostani hibára találnak megoldást, hanem azt is megtudhatják, hogy van-e más meghibásodása az autónak. Elmondta, hogy azt is fontosnak tartotta, hogy párja fel tudja őket keresni anélkül, hogy órákat várakozna. A metaautoszerviz.hu-n erre is találtak megoldást, hiszen már applikáción és weboldalon is egy pár perces, díjmentes regisztráció után azonnal lehet időpontot foglalni, amire akár pár napon belül sor kerülhet. Az applikáción és a weboldalon keresztül akár nyomon is lehet követni az elvégzett munkálatokat, és ha ez még nem lenne elég, az időpontfoglalás és az elvégzett munkálat után jogosult lehet egy 10%-os törzsvásárlói kártyára, ami a jövőben biztosan jól fog még jönni.
Lili úgy döntött, hogy ennél több neki nem is kell, így amint hazaért a párja, el is újságolta neki, hogy milyen fantasztikus szolgáltatást talált. Mind a ketten egyet értettek abban, hogy biztosan ide fogják vinni az autót.